Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimecres, 14 de març del 2012

Un Cel diferent amb fa somriure perquè hi ets

M’has preguntat on vaig, don vinc
quin cel estrany em fa somriure;
m’has preguntat què vull, què tinc
i no vull res, vull la vida lliure!


Donam la vida senzilla, passant
amb quatre coses que tinc al voltant,
amb laigua i el pa
i el foc i la rosa,
i amb tu, que ets a cada cosa


donam la vida, que passa latzar
i si tinc casa que vegi la mar
-i si no- els quatre vents, els dies, les hores,
i amb tu, quan rius i quan plores


i, qui sap?,
potser magrada
un misteri per pensar
i que em deixi una alenada de perfum dolç i llunyà


donam la vida senzilla i res més,
que enlloc no ens diguin que som forasters,
moments de cançó i moments de silenci,
i amb tu quan la nit comenci


donam la vida que passa latzar,
i si tinc casa que vegi la mar,
-i si no- els quatre vents, els dies, les hores
i amb tu, quan rius i quan plores


i, qui sap? potser magrada
un misteri per pensar,
i que em deixi una alenada de perfum dolç i llunyà,


donam la vida senzilla i res més,
que enlloc no ens diguin que som forasters,
moments de cançó i moments de silenci


i amb tu quan la nit comenci,
i amb tu quan la nit comenci


Glòria interpretant "I amb tu" el programa "Llums en la nit" EMÈS EN 1971 

1 comentari:

  1. Com aquesta totes les que tinguis. Molt bona lletra. Jo tambè en tindria prou amb la seva ma.

    una abraçada

    ResponElimina