Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 1 de març del 2012

Poesia en el silenci

Poesia en el silenci

en el joc de frases

en la innocència del no saber

en els grisos i negres pútrides del Rierol

mirall no vident.

En la mort

un pas més de la vida.

En les bombolles boges

creades

a través del silenci

dins

de les capelles de l'ànima.


Amagada entre els plecs del silenci

aspiro el lladruc dels gossos

l'olor de la terra mullada

la calor de les meves mans

agulles que punxen

dits deformes

papallones grogues

famolenques

ferides

no poden volar sobre aquest silenci

amo de la meva nit.


Quan deixo l'ànima a la deriva

la interminable fatiga de viure

m'adorm.


No registre la brisa.

Els sorolls em atordeixen

ofeguen des de la por.

Una incessant onada de dolor

recorre el meu temps i el món.

Des de les ombres

enmig del silenci

començo a escriure.


I en la desesperació del silenci

escric

condemnada al silenci.

Alicia Danesino
fotos als jardins i al parc
tarragona 29 febrer del 2012







































































1 comentari:

  1. BON DIA RACONET, US DEIXO UNA FRASE MOL BONICA, "DESITJO QUE PLANIFIQUIS, EL DIA DE DEMA, PERO VIU SEMPRE EL DIA D'AVUI" COM FA EL OCELLET TAN BONIC, GRACIES RACONET, US ESTIMO <3
    MAITE.

    ResponElimina