Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 5 de setembre del 2011

SI PARLO DELS TEUS ULLS

      Si parlo dels teus ulls em fan ressò 
      cadiretes de boga i un ponent de coloms. 
      Els teus ulls, tan intensos com un crit en la fosca.
      Si parlo dels teus llavis em fan ressò 
      profundíssimes coves i ritmes de peresa. 
      Els teus llavis, tan pròxims com la nit.
        Si parlo dels teus cabells em fan ressò 
        platges desconegudes i quietuds d'església. 
        Els teus cabells, com l'escuma del vent.
          Si parlo de les teves mans em fan ressò  
          melicotons suavíssims i olor de roba antiga. 
          Les teves mans, tan lleus com un sospir.
            Si parlo del teu cos, 
            del teu cos que he estimat, 
            només em fa ressò la meva veu,  
            i llavors tanco avarament els ulls 
            i em dic, per a mi sol, el secret dels camins 
            que he seguit lentament a través del teu cos 
            tan càlid com la llum,  
            tan dens com el silenci.
           Festes de Santa Rosalia 
          Passada del Seguici popular 4 de Setembre del 2011 20:59:57
          Plaça del Castell 
          Torredembarra
          Poema SI PARLO DELS TEUS ULLS de Miquel Martí i Pol

        2 comentaris:

        1. SEMPRE MOLT BONICS ELS POEMES DEL MATÍ I POL. GRÀCIES RAMON.


          marta valls

          ResponElimina
        2. Bona nit Marta, em plau veure't, es lo que me vare venir al cap al comprovar lo que havia fotografiat i conca encara estic penjat del viatge a Porrera.

          ResponElimina